Saturday, November 18, 2006

Hoe was het leven zonder wifi ?

In zit op een conferentie, gelukkig met mijn pc & wifi … , ik begrijp echt niet hoe men dit kan overleven op een andere manier. What a waste of precious time! Allé net iets minder voor mij, ik kan gerust verderwerken en de sprekers storen niet echt.

Vele zitten hier gewoon te zitten, of te luisteren misschien? Ik vermoed dat ze zitten fantaseren over wilde sex met paarden ofzo. Weet ik veel.

Spreker nummer 107 vat nu aan en dankt zoals al de andere de organizator van deze vervelingshel.

Today the situation has advanced! Zegt de dikke vette madame met zowaar nog vettiger haar. Get a life zou ik willen uitschreeuwen. Gelukkig kan ik me blogsgewijs uitleven (al is het indirect, de misdadigers die hier de wifi beheren hebben zowaar het bloggen en ftp-en onmogelijk gemaakt, er zijn al voor minder mensen uit hun burgerrechten ontzet).


As far a transparency is concerned, blablablabla ….

Tis bijna week-end!!!!

No comments: