Sunday, October 01, 2006

Party Flight to Barcelona

Vrijdagnamiddag vertrokken en zaterdagnacht terug thuis. De eerste keer in mijn leven dat ik een 'partyflight' meemaak en ook de eerste keer dat ik slaap in een jeugdherberg. Het concept is misschien wat dekadent (al die kerosine voor een avondje stappen, ...), maar het wat alvast zeer geslaagd.

a) Rond 14 uur op de vlieger
b) Rond 18 uur kom je aan in de jeugdherberg
c) Wat rommelen (en voor de vrouwen de metamorfose) en vertrekken naar het restaurant. De groep van 14 komt daar tesamen (sommigen waren er al vroeger, en een enkele leeft en werkt in Barcelona) waarbij de wijn en de zeebeesten a volonté geconsumeerd worden op een prachtig terras bij een zwoele avond.
d) Rond middernacht duiken in het bruisend Barcelonees beach nachtleven.
e) Rond 3.00 (dan wordt het voor mij onduidelijker) duiken, maar deze keer in het nog warme zeewater. Zalig en terug wat nuchterder ;-).
f) Rond 4.30 weer in de jeugdherberg
g) Het mooiste voor mij was het ontbijt, met een groepje rustige genietende mensen een simpel ontbijt nemen op een rustig pleintje met zicht op zee en badend in de zon. Veruit het belangrijkste geluksmoment, leven in het heden.
h) Nog wat rondkeuvelen en lunchen in Barcelona en rond 18.30 taxi naar luchthaven
i) Rond middernacht weer thuis

Tot weldra,

Wim

2 comments:

Anonymous said...

Met welke organisatie heb je dat gedaan?

Lisa Jones said...

Looks like a lovely party .. Adding it to my Europe itinerary next summer.. nightlife Barcelona