Saturday, October 28, 2006

Crisis en brandweer

Ik ben even een paar dagen in Stockholm geweest, weinig van de stad gezien, dus ik kan er weinig over vertellen. Het weinige volgt later. Wel eerst nog een opmerking over de crisismanager van Freya.

We hebben een crisismanager nodig beweert ze, na de verkiezingen??? Hallo??? T'is crisis maar ze hebben wel nog even tijd. Jongens toch, het is pathetisch hoe we geregeerd worden. Het lijkt me wel op iemand die naar den 100 telefoneert en zegt, 'mijn huis staat in de fik, kunnen julie volgende week eens langskomen?'

Ooit gaan we hier eens wat tijd besteden aan het begrotingswerk. Ik herken in hier iets wat ik ooit bij grote bedrijven heb gemerkt, de mannen en vrouwen aan het roer hebben 1 eigenschap gemeen; een totaal gebrek aan ethiek. Het doel heiligt de middelen.

Tot morgen

No comments: