Sunday, October 29, 2006

Kga mijn huis verkopen, tis mijn kerntaak niet

Gelukkig heb ik nog deze blog, anders zou ik waarschijnlijk onnozel worden van ergernis over ons Freya en natuurlijk grote bejubelde baas Vandelanotte.

Zal ik het even hebben over het verkopen van gebouwen om het begrotingstekort weg te moffelen, of gaan we het hebben over het doorsluizen van pensioenverplichtingen? Of kunnen we even ons licht werpen op het niet betalen van leveranciers in 2006 om er weer mee te starten in 2007. Ieder privépersoon die op deze manier te werk zou gaan, zou waarschijnlijk van de sossen een gratis hulpondersteuner krijgen, wegens duidelijk niet toerekenngsvatbaar.

Zoals ik al zei, Johan & Freya en Didier en ook onze Guy zijn mensen die een totaal gebrek aan ethiek hebben en alles er voor over hebben om de schone schijn op te houden en te liegen en te bedriegen.

Morgen ga ik, in de lijn van de grote staatsmannen, mijn huis te koop aanbieden om het daarna terug te huren. Uiteindelijk is mijn sterke kant duidelijk toch niet het beheer van een immobiliënvenootschap, de privé zal mijn huis waarschijnlijk toch wel beter beheren (het regent hier bijvoorbeeld al een jaar binnen ...).

Genoeg ergernis gespuid, ik ga wat genieten van het schitterende najaarsweer.

No comments: